اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید
 
بازی های رایانه ای AA77

sriv_03_freeze_sc_jpg_0x0_watermark-big_q85

بالاخره پس ازحرف ها و حدیث های مختلف و خبر های فراوان بازی Saints Row 4 توسط Deep Silver تایید وتاریخ انتشار آن مشخص شد .  بازی های قبلی ، عناوینی Open World بودند که با طنز های فراروان دنیای خود ، و سبک جالب آن طرفداران زیادی را به دست آورده بودند اما در این بازی همه چیز فرق کرده . بیگانگان به زمین حمله کردند و دیگر مجالی برای شوخی ها و کسب و کار از نوع Saints Row نیست .

در این بازی شما باید بر علیه دشمنان بیگانه مبارزه کنید . رئیس گروه قدیسان بعد از کسب مقام از سوی ریس جمهور آمریکا ، حال باید برای دفاع از وطن خودش به مبارزه با این اجنبی ها برود و در این راه باید از قدرت های ماورایی استفاده کند که چشمه ای از آن را در تریلر زیر مشاهده می کنید .

اسلحه ها ، سیستم مبارزات ، گرافیک ، و … در بازی تغییر کرده است و با مدلی جدید از Saints Row رو به رو هستیم . قدرت های جدید ، ماشین های اسپرت ، طنز جالب سری ، اسلحه های مدرن ، گرافیک خاص ، داستان جالب و نیمه جدی سری به همراه یک گیم پلی سرگرم کننده را در این بازی دوباره ملاقات می کنیم .

این بازی در تاریخ ۲۰ آگوست درآمریکای شمالی برای پلتفرم های  PS3، Xbox 360 و PC و ۲۳ اگوست در اروپا عرضه می شود .

دانلود با کیفیت HD با حجم ۲۶ مگابایت

دانلود با کیفیت SD با حجم ۷ مگابایت

sriv 02 jump sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید sriv 03 freeze sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید sriv 01 scenic sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.